fredag 24 maj 2013

Fredagscitatet.

Så där ja. Ett litet skönt citat att starta helgen med. En söt illustrationsidé, som jag hittade på Pinterest, som faktiskt passade finfint ihop med ett citat som jag också hittade på... ja, ni vet, Pinterest. Jag gjorde en egen illustration av dem båda. De var ju faktiskt som gjorda för varandra. Och jag gillade ju verkligen citatet. Och visst är det så, att vissa skruttdagar kan man faktiskt få till ganska bra till slut. Genom att fokusera på rätt saker. Och äta massor av choklad.

Ha en riktigt go helg!

6 kommentarer:

Mamma Mia sa...

Så mycket gladare man blir av ett citat i färg, i alla fall jag. Man behöver inte ens kunna läsa texten för att bli glad. Soliga hälsningar från bara lilla ja :)

Britta sa...

Vilket härligt citat!!!!!

Trevlig helg!
// Britta

Unknown sa...

Helt rätt! Och solen skiner idag, kan det bli bättre...

MARIA sa...

Tack, där kom dagens första leende!

Trevlig helg!

Fröken Fräken sa...

Jag var liksom på ett annat humör när jag valde dagens citat... men får jag grotta ner mig lite till så kommer jag kanske över till den sidan med att skapa lite egen glädje! Jag tror loppis och klappa lite tyg kan hjälpa!

CreandoPhoto sa...

Ja, det är helt rätt. Man kan faktiskt skapa sina egna dagar. Bara genom att förhålla sig till det som är verkligheten för dagen :)