söndag 10 juli 2011

Jag har inte försvunnit.

Jag bara är. Pysslar lite. Virkar lite. Jobbar lite. Bara njuter utav sommaren. Träffar kompisar. Och fyndar grejor på all rea som härjar i butikerna just nu.



Jag störtgillar rea. Denna ljuvliga rosa kopp med fat kostade nu bara 30 kr på Lagerhaus. Som loppispris nästan ju. Gillas. Jodå. Gillas verkligen.

************

Idag tog Majkis plötsligt tag i mitt pekfinger och förde det till sin mun. Och gapade stort.

Mamman: Men Majkis. Du får ju inte bita mig!
Majkis: Men jag tänkte ju bara ta en pyttebit.



Jamendåså.

8 kommentarer:

bom sicka bom sa...

bara en pyttebit?!
låt henne inte ens ta en pyttepyttebit.
är det inte så, att ger man dem lillfingret så tar de hela handen?
hur i all sin dar skulle du då kunna hålla i virknålen?
nej, nej. inte bita.

alarnophotography sa...

Underbart! Och vilken underbar bild på sötnötan!

Photo by Maria sa...

Denna ljuvliga lilla tjej med sina underbara kommentarer..
En liten bit gör ju inget ;)

Kram Mia

Anonym sa...

Söt som socker, både Majkis och koppen!

Johanna sa...

Haha "jag tänkte bara ta en pyttebit..." Den ska jag börja med med :P Så mycket mer uppskattat än, ja men jag tänkte bara äta hela handen ;) Goaste finaste liksom.

Petra / Popetotrora sa...

Men hjälp... koppen är ju hur söt som helst! Vill ha!!

Emelie F sa...

Söt kopp och söt Majkis :-) Hörde att sambon även piffade till er barnfria kväll. Vad kan vara mer romantiskt än en kväll på akuten lixom :-) Hälsa olyckskorpen krya på sig! Kram kram!

E.Winberg sa...

Alltid lika underbar läsning här. Vilken tur att det gick bra med sambon där, lät lite läskigt måste jag säga.

Tack för tipsen :D Det där med citronklyfta och gräddspritts har jag inte tänkt på, ska genast googla lite!