söndag 20 februari 2011

Party-helg.

Eller party och party...men en hel del fästande har det blivit iallafall.



Här vill jag be så hemskt mycket om ursäkt för den extremt dåliga ordvitsen. Men vad ska jag göra? Jag ska ju till Göteborg nästa helg.

Ja, mitt senaste, lite större virkprojekt börjar så smått ta form. Och runt 250 härliga trådar att fästa. Jag visar bilder om ett tag. När jag har fästat klart.

Men lite partyfeeling blev det ju allt i helgen. Vi var bjudna till kompisar för lite mat och att titta på Melodifestivalen. Majkis blev lite besviken när Eric Saade äntligen kom. Han sjöng ju inte Manboy?! Mycket konstigt.
Majkis fastnade, tillsammans med värden, istället för Enemy. Och har sjungit på den hela dagen.
Kungen tyckte dock att Eric Saades nya låt var den bästa. Så han sjunger på Popular.
Och jag tyckte muttrandes att det var den sämsta deltävlingen hittills.



Kungen tappade sin högra framtand i somras. Och den nya tanden har inte kommit fram ännu. Nu kompenserar han på vänster sida genom att helt enkelt skita i att tappa mjölktanden innan den nya kom ut. Så nu är det fin balans i munnen igen. Eller nått.

8 kommentarer:

kvinnan med koftan sa...

men han har tänder.....Nice

miOmolly sa...

En sån underbart fin bild på Kungen=) Kram

Photo by Maria sa...

Dubbla huggtänder kan ju vara bra att ha ;-)

Kram Mia

Vardagsbetraktelser sa...

Tack för en kanontrevlig kväll.... hälsa Majkis att jag också går och nynnar på Enemy....

Anonym sa...

Tack för en underbar blogg! En nyfiken liten fråga, i inlägget från 30 december med rubriken "byta" så hade du virkat en alldeles underbar grå och rosa mössa med en rosa blomma. Du råkar inte ha möjlighet att lägga ut mönstret på den?

Tar du beställningar om man ser något underbart alster du producerat? Själv sträcker sig min kunskap till att virka så långt som till luftmaskor ;)

Vänliga hälsningar

Malin

Johanna sa...

Och jag såg för första gången på en deltävling i år! Diggade de där blåklädda, swingersgruppen! Förutom det så gillade jag godiset som kom med att man såg på melodifestivalen, så jag kan nog tänka mig att göra det igen! :)

Kram

4U2 sa...

Vad fin han är din kung!

Elin sa...

Väldigt vacker bild på din fina kung. Isa tappade ju oxå tänderna i somras..hennes har kommit nu men oj vilken tid det tog. Jag hann nästan bli orolig att hon skulle få lov att gå tandlös.. ;) Kanske tar framtänder mer tid än andra.

Kram från Mollsland.