lördag 22 januari 2011

Och vinnaren är..............



Nu är en vinnare dragen i utlottingen av mina grytlappar. Jag lät herr Slumpgenerator hjälpa mig och han drog nummer 11. Och kommentar 11 var....


trumvirvel.....


trumvirvel igen.........



*MIO*

Lotta, maila mig din adress så kommer två små grytlappar farandes till Gotland nästa vecka!
***********************************

Annars blir det blir en lugn helg hos oss. Vilket brukar innebära en massa bus med barnen dagtid och en himla massa virkning på kvällstid. Och en och annan ostbåge.

Ha en fortsatt riktigt go helg.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Grattis Lotta!! Vem du nu är :)

Gött med ostbåge, här blir det nog godis - är vansinnigt godissugen!

Fröken Fräken sa...

Hurra till vinnaren!

Hum, här fångade du mig precis när jag hade ena handen i ostbågspåsen.. ä-hum.. kanske skulle satsa på att ordna med middagen INNAN jag sätter igång med lördagssmasket! (men det är ju väldigt synd om mig när jag är utan pysselinspiration, så jag tycker att alla medel är tillåtna!)

Lysande ögonblick! sa...

Åh så fina de är. Och grattis till vinnaren!!!!

miOmolly sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!=)) Åh va glad jag blir. Jag som skulle kolla i fredags, men så kom det massa annat emellan... Har varit några jobbiga veckor, men nu är jag glad igen=) Kram och TACK!