torsdag 20 maj 2010

En ny kärlek.



Jag hade spanat in dig på nätet. Nästan dagligen. När jag igår såg dig för första gången i verkligheten sa det klick. Verkligen klick. Jag visste direkt att det var dig jag ville ha.

Och nu är du min. Bara min.

Min alldeles egna Canon EOS 500D.

Klick. Klick. Klick.

No more suddiga mobilbilder. Sweet.


Kärlek.


Kärlek.


Kärlek.


Nästa inlägg på bloggen kommer bli ett utlottningsinlägg för att fira att jag har haft över 10000 besökare. Än så länge hemlig vinst, men jag kan avslöja det är något virkelivirkat från Kungen & Majkis-kollektionen.
Håll ögonen öppna.

6 kommentarer:

Skalmans mamma sa...

Nu blir jag avundsjuk ;-). Vill också ha!

Photo by Maria sa...

Jag håller med Skalmans mamma, jag med lite avis, vill ju ha en ny kamera..
Grattis till den, du kommer att ha så roligt med din nya vän :-D

Kram Mia

Johanna sa...

Å vad roligt med en ny kamera! Bra val oxå :)!

kvinnan med koftan sa...

Dina barn och väldigt fina!!! klart du ska föreviga dom med en bra kamera!

jessi sa...

Ååååå vist är den bra..ihii.
appro på länkat dig i min blogg hoppas du vill göra detsamma...kraaaaam

Anonym sa...

Hej!

Jag har en tävling hos mig nu där man kan vinna ett par jeans från Lucky Ellen. Var gärna med!

Ha en fortsatt härlig söndag.
http://gratistokig.blogg.se