torsdag 14 januari 2010

Aha, då förstår jag valet av huvudbonad.

Majkis: Hej då!
Mamman: Vart ska du?
Majkis: Majkis handla.
Mamman: Vad ska du handla då?
Majkis: Majkis handla bröd, smör....och en isebjörn.




Och så undrar jag exakt hur många vuxenpoäng man får när man längtar till ikväll kl 20.00, då Antikrundan är tillbaka? Känner att det är bäst att ha lite koll på mina poäng, man vill ju inte samla på sig allt för många. Är det ungefär lika många som när man väljer att titta på På spåret istället för Let´s dance och Idol på fredagarna?
Isåfall ligger jag risigt till. Får nog försöka bli lite mer ungdomlig tror jag.

Ha en fett bra torsdag, typ.

8 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Ungdomlig kan man vara emellan dessa bra program tycker jag ;-) Antikrundan här med ikväll :-)

Kram Mia

kungen o majkis sa...

Nattmia; Ja, jag tror nog det jämnar ut sig med vuxenpoängen i slutändan :-D!

Skalmans mamma sa...

Vi ser också Antikrundan och På spåret =), men känner oss unga i alla fall ;-).

kungen o majkis sa...

Skalmans mamma: Vad bra :-), då kan vi ju känna oss ungdomliga ihop när vi tittar på Knut Knutsson ikväll ;-D!

IA Nyckelpiga sa...

Dá har jag en hel hög med vuxenpoäng! men det gör väl inget sá länge man har kul?

kungen o majkis sa...

IA Nyckelpiga: Japp, huvudsaken är ju att man har kul :)! Kände igår att när jag virkade framför brasan, med fötterna på fotpall och filt över knäet att poängstapeln ökade rejält...men å andra sidan verkligen njööööt jag, så då må det vara hänt ;-D!

Anonym sa...

Undrar hur många poäng man får för melodikrysset?

kungen o majkis sa...

Haha, ja, det är nog ett helt gäng det :-D! När jag lyssnar på melodikrysset brukar jag kompensera genom att googla fram svaren. Ungdomligt värre va :-D!?